Who will save the planet
  • Consulting
    • O nas
    • Oferta
    • Szkolenia
    • Aktualności
  • Blog
    • Fakty
    • Styl życia
    • Well-being
    • ESG | CSR
    • MASZ WPŁYW
    • POBIERZ
    • O MNIE
  • Mówczynie | Ekspertki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Consulting
    • O nas
    • Oferta
    • Szkolenia
    • Aktualności
  • Blog
    • Fakty
    • Styl życia
    • Well-being
    • ESG | CSR
    • MASZ WPŁYW
    • POBIERZ
    • O MNIE
  • Mówczynie | Ekspertki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
0
0
0
Who will save the planet
Who will save the planet
  • Consulting
    • O nas
    • Oferta
    • Szkolenia
    • Aktualności
  • Blog
    • Fakty
    • Styl życia
    • Well-being
    • ESG | CSR
    • MASZ WPŁYW
    • POBIERZ
    • O MNIE
  • Mówczynie | Ekspertki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • ESG | CSR

Powstała 1. w Polsce agencja mówczyń z obszaru ESG i well-being 

  • 25 października 2024
  • Joanna
  • 30 views
  • 3 minute read
Total
0
Shares
0
0
0

Na polskim rynku profesjonalnych agencji mówców zadebiutował kolejny podmiot, jednak wyraźnie różniący się od pozostałych. Dominika Lenkowska-Piechocka, założycielka Who Will Save The Planet – butikowej agencji PR realizującej projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju, ogłosiła start siostrzanego podmiotu WWSTP: agencji mówczyń i ekspertek specjalizujących się w tematyce sustainability. Nowo powstała agencja skupia prelegentki z różnorodnym doświadczeniem zawodowym, które dzielą się wiedzą oraz inspirują do wdrażania zmian w kierunku bardziej odpowiedzialnych i zrównoważonych praktyk w biznesie i życiu prywatnym. 

Rosnące zapotrzebowanie na mówców z obszaru sustainability

Agencja mówczyń Who Will Save The Planet stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie firm i instytucji na ekspertów, którzy mogą przekazać specjalistyczną wiedzę i doświadczenie dotyczące szeroko pojętego sustainability. W skład zespołu wchodzą specjalistki z wielu dziedzin, takich jak: ochrona środowiska, prawa człowieka, zrównoważony rozwój, gospodarka obiegu zamkniętego, ale też szeroko rozumiany dobrostan. 

Unijna legislacja dot. raportowania danych niefinansowych sprawiła, że w ostatnim czasie trafiało do mnie coraz więcej zapytań o wystąpienia typu powerspeech i edukacyjne z zakresu ESG, zrównoważonego rozwoju itp. Nic dziwnego, jednym z kluczowych elementów sukcesu projektów wdrożeniowych związanych z ESG jest zbudowanie zrozumienia i poparcia dla zmiany wśród pracowników i pozostałych interesariuszy. Kilka lat temu zapytania, które do mnie przychodziły, dotyczyły raczej lekkich kwestii, były chęcią wpisania się w nowy trend, ale rzadko związane były typowo z wdrażaniem strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji. Dziś coraz więcej firm szuka ekspertów, którzy swoimi wystąpieniami, warsztatami nadadzą znaczenia podejmowanym przez organizację działaniom, wytłumaczą je interesariuszom. A co najważniejsze, zrobią to w przystępny sposób – mówi Dominika Lenkowska-Piechocka, prezeska Who Will Save The Planet, eko-edukatorka, jedna z ekspertek programu Climate Leadership powered by UN Environment. 

W ofercie agencji mówczyń WWSTP znajdują się szkolenia, wystąpienia i warsztaty z zakresu: zrównoważonego rozwoju, ESG (Environmental, Social, Governance), greenwashingu, łańcucha dostaw, GOZ (gospodarki obiegu zamkniętego), odpadów i ich segregacji, fast fashion & slow fashion, praw człowieka czy well-being. 

Łatwiejszy dostęp do ekspertek i pasjonatek zrównoważonego rozwoju

Zanim podjęłam decyzję o stworzeniu agencji mówczyń, przejrzałam oferty istniejących agencji i zauważyłam, że nie ma w Polsce podmiotu specjalizującego się w tematach sustainability. Dodatkowo, większość promowanych osób to mężczyźni. Znam wiele fantastycznych ekspertek, dlatego postanowiłam stworzyć miejsce, które pozwoliłoby nam działać razem, a jednocześnie dałoby klientom dostęp do szerokiego wachlarza prelegentek skupionych w ramach jednej firmy. Tak powstała druga noga WWSTP, czyli agencja mówczyń pod tą samą nazwą – dodaje Lenkowska-Piechocka. 

Ekspertkami agencji WWSTP są autorki książek, podcastów, programów telewizyjnych, twórczynie internetowe, mówczynie TEDx – wszystkie, poza ogromną wiedzą, wyróżniają się autentycznym zaangażowaniem w budowę bardziej zrównoważonego otoczenia, co dobrze widać na scenie podczas  ich wystąpień. Prelegentki skupione w agencji to m.in.: Marzena Figiel-Strzała, dziennikarka, reporterka, autorka cyklu Dzieci Świata; dr Joanna Jurga, projektantka przestrzeni, badaczka, wykładowczyni; Monika Michalska, ekspertka branży odpadowej i tworząca w sieci jako Pani od Odpadów; Natalia Tur, ekspertka relacji, mediatorka rodzinna in spe, socjolożka, psychoedukatorka; Sylwia Panek, chemiczka, blogerka, edukatorka i autorka poradników z serii „Zdrowy dom”; Katarzyna Zajączkowska, ekspertka zrównoważonej mody, wykładowczyni eko-projektowania, autorka książki i podcastu „Odpowiedzialna moda”. 

Zaprosiłam do współpracy osoby, które znam, z częścią nawet się przyjaźnię. Zależało mi, aby zgromadzić zespół ekspertek, które nie tylko są silne merytorycznie, ale wiem, że swoją energią potrafią zarazić zrównoważonym rozwojem najtrudniejszego odbiorcę i zmobilizować go do działania. Tematy ESG są wymagające, często poruszają wrażliwe kwestie, np. zmian klimatu. Pracując z klientami, widzę, jak ważna jest empatia osoby, która wprowadza słuchaczy w te obszary. Wie, jak rozbroić napięcia, zbudować kontekst dla zmian, procesów, które będą zachodziły u klienta chociażby ze względu na legislację dot. raportowania danych niefinansowych – dodaje Dominika Lenkowska-Piechocka. 

Tematy wystąpień dopasowane do specyfiki wydarzenia, uczestników i organizatora

Who Will Save The Planet to indywidualne podejście do edukacji w zakresie zrównoważonego rozwoju, czerpiące z praktycznych doświadczeń swoich ekspertek i ich pasji. Poprzez prelekcje, szkolenia i warsztaty prowadzone przez ekspertki, agencja pomaga firmom i organizacjom wdrażać strategie, które przynoszą korzyści zarówno dla biznesu, jak i dla środowiska oraz społeczeństwa. Mówczynie będące częścią agencji nie tylko dzielą się wiedzą, ale również inspirują do podejmowania działań, które mają realny wpływ na przyszłość planety i naszego społeczeństwa. Potrafią również pokazać, jak zadbać o własny dobrostan i budować wartościowe relacje. 

Przykładowe tematy wystąpień w ofercie agencji to m.in.: “ESG na co dzień, czyli jak zmieniać biznes na lepsze”; “Zmiana klimatu – co warto wiedzieć, szczególnie jeśli mieszkasz w Polsce”; “GOZ – model gospodarki, który opłaca się nie tylko naturze”, ale też “Detox szafy: co nam robi chemia w ubraniach i jak się jej pozbyć”, “Jak stworzyć zdrowy dom bez (niepotrzebnej) chemii?” czy “Życie less waste: jak mniej marnować i więcej oszczędzać (również pieniądze)”. 

Wejdź w zakładkę Mówczynie | Ekspertki, aby dowiedzieć się więcej.

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Related Topics
  • csr
  • esg
  • mówczynie
  • wystąpienia
Joanna

Previous Article
Komunikacja pracowników, ESG i Zrównoważony rozwój
  • ESG | CSR
  • zmiany klimatu
  • Zrównoważony rozwój

Jak wprowadzić pracowników w temat ESG i zrównoważonego rozwoju

  • 18 czerwca 2024
  • Dominika
View Post
Next Article
  • ESG | CSR

3 sposoby na firmowe święta w duchu zrównoważonego rozwoju

  • 30 października 2024
  • Zuzanna Olejnik
View Post
You May Also Like
View Post
  • ESG | CSR
  • Well-being
  • Zrównoważony rozwój

Zainspiruj, nie zanudź. 5 powodów, dla których firmy stawiają dziś na edukację pracowników

  • Joanna
  • 24 kwietnia 2025
View Post
  • ESG | CSR

Firmy w zawieszeniu: raportować wg CSRD czy czekać na Omnibus?

  • Joanna
  • 18 marca 2025
View Post
  • Biuro
  • ESG | CSR
  • Zero Waste
  • Zrównoważony rozwój

Segregacja śmieci w biurze – mała zmiana, wielki wpływ?

  • Zuzanna Olejnik
  • 14 marca 2025
zielony kalendarz esg
View Post
  • ESG | CSR
  • Well-being
  • Zrównoważony rozwój

Kalendarz inicjatyw 2025. Zorganizuj wydarzenie w duchu ESG i wykorzystaj moc power speech!

  • Zuzanna Olejnik
  • 22 stycznia 2025
View Post
  • ESG | CSR
  • Kampanie społeczne

5 kroków do skutecznych kampanii edukacyjnych z influencerami   

  • Dominika
  • 15 stycznia 2025
View Post
  • ESG | CSR

3 sposoby na firmowe święta w duchu zrównoważonego rozwoju

  • Zuzanna Olejnik
  • 30 października 2024
Komunikacja pracowników, ESG i Zrównoważony rozwój
View Post
  • ESG | CSR
  • zmiany klimatu
  • Zrównoważony rozwój

Jak wprowadzić pracowników w temat ESG i zrównoważonego rozwoju

  • Dominika
  • 18 czerwca 2024
Greenwashing
View Post
  • ESG | CSR
  • greenwashing
  • zmiany klimatu
  • Zrównoważony rozwój

Treść dyrektywy greenwashingowej przegłosowana przez Parlament Europejski

  • Marta Opałka
  • 3 kwietnia 2024
  • ESG | CSR
  • Najczęściej oglądacie
Greenwashing – “przyjazny dla planety” i inne hasła, za które można dostać karę
  • 6 grudnia 2023
  • Joanna
  • 891 views
  • 3 minute read
Warsztat Mozaika klimatyczna
  • ESG | CSR
  • Najczęściej oglądacie
  • zmiany klimatu
  • Zrównoważony rozwój
Mozaika klimatyczna – najbardziej znany warsztat wyjaśniający zmiany klimatu
  • 6 czerwca 2023
  • Joanna
  • 1.9K views
  • 3 minute read
  • ESG | CSR
  • Najczęściej oglądacie
Jak komunikować strategię zrównoważonego rozwoju, aby wdrożyć ją efektywnie?
  • 18 września 2022
  • Joanna
  • 1.9K views
  • 4 minute read
Efektywny eko altruizm
  • ESG | CSR
  • Najczęściej oglądacie
  • Proste zmiany
  • zmiany klimatu
Efektywny eko-altruizm, czyli skuteczne dbanie o Planetę
  • 30 maja 2022
  • Dominika
  • 1.4K views
  • 4 minute read
Tedx Lenkowska Piechocka
  • Biblioteka
  • ESG | CSR
  • Filmoteka
  • Najczęściej oglądacie
TEDx: Obejrzyj Eco game changer. Masz tę moc! i działaj
  • 20 lutego 2022
  • Dominika
  • 2.3K views
  • 3 minute read
Who will save the planet
  • Consulting
  • Blog
  • Mówczynie | Ekspertki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin

Input your search keywords and press Enter.

Cześć, analizujemy zanonimizowane informacje naszych użytkowników, bo chcemy lepiej dopasować zawartość strony do Twoich potrzeb. Korzystamy tu również z plików cookie, żeby m.in. analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję wszystkie Odrzucam Ustawienia
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo