Regulamin świadczenia usług serwisu internetowego whowillsavetheplanet.pl
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze
informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
Spis treści
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1
DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa
świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w
Sklepie swoje indywidualne Konto
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie
Regulamin – niniejszy regulamin
Sklep – sklep internetowy WHOWILLSAVETHEPLANET prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://whowillsavetheplanet.pl
Sprzedawca – Dominika Lenkowska Piechocka WWSTP – Who Will Save The Planet z
siedzibą pod adresem ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki, NIP 739 327 3832,
nr REGON 387135556
§ 2
KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki
- Adres e-mail: dominika@whowillsavetheplanet.pl
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy) oraz wysłania reklamowanego
towaru: Dominika Lenkowska Piechocka WWSTP – Who Will Save The Planet ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki
§ 3
WYMOGI TECHNICZNE
1
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa
świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w
Sklepie swoje indywidualne Konto
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie
Regulamin – niniejszy regulamin
Sklep – sklep internetowy WHOWILLSAVETHEPLANET prowadzony przez
Sprzedawcę pod adresem https://whowillsavetheplanet.pl
Sprzedawca – Dominika Lenkowska Piechocka WWSTP – Who Will Save The Planet z
siedzibą pod adresem ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki, NIP 739 327 3832,
nr REGON 387135556
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
● Urządzenie z dostępem do Internetu
● Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. - Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę whowillsavetheplanet.pl lub
e-mailem: dominika@whowillsavetheplanet.pl. Zamówienia poprzez stronę
www.whowillsavetheplanet.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w
sklepie w www.whowillsavetheplanet.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie
kupieckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie whowillsavetheplanet.pl kupują,
jako goście.
§ 4
ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek
VAT. - Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w
Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy
towaru. - Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę
płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego
zamówienia. - Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
Regulaminu przez Kupującego. - Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a
Sprzedawcą. - Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym
nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru, jeśli Konsument będzie tego wymagał. - Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów
bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5
PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
a. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
b. Za pomocą przelewy24.
c. Za pomocą karty płatniczej Za pomocą karty płatniczej przez system PayPal - W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w
terminie 1 Dni roboczych od złożenia zamówienia. - Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich
specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu
zamówienia. - Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez
Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6
2
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie
realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym
terminie. - Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
● Rzeczpospolita Polska
● Unia Europejska - Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy
wybrał Kupujący:
a. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
b. Za pośrednictwem Poczty Polskiej
§ 7
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem
Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. - Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
a. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż
przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
b. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia,
inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z
rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy,
które dostarczane są osobno. - Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować
Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane
pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). - Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na
końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. - Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację
dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
§ 8
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie
otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w
każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został
poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
3
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona po otrzymaniu nierozpieczętowanego i nienaruszonego
towaru przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte
w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym
przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. - Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument
poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli
Konsument odeśle towar przed upływem końca 14 dnia. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z
niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
towaru. - Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą
Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. - W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta
kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty
płatniczej Kupującego.
§ 9
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do umowy:
a. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb.
b. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia.
c. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu.
d. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§ 10
REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego
towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile
gwarancja została udzielona. - Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w
Kodeksie cywilnym:
a. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
b. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
c. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
d. Żądać usunięcia wady
4
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub
elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu. - Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego
towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w
przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki - Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2
Regulaminu. - Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 11
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze
Sklepu jest Sprzedawca. - Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji,
zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i
Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 12
ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga
osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. - Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie
ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 13
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż
Konsument. - Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego
Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego. - Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego
Konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru Kupującemu. - W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem
właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
5
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie
musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Dominika Lenkowska Piechocka WWSTP – Who Will Save The Planet
ul. Wydmowa 4
05-092 Łomianki
e-mail: dominika@whowillsavetheplanet.pl
- Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………… - Data odbioru
…………………………………………………………………………………………………………………………………… - Imię i nazwisko Konsumenta(ów)
………………………………………………………………………………………………………………………………….. - Adres Konsumenta(ów)
……………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ……………………………………..
Polityka prywatności i cookies whowillsavetheplanet.pl
Whowillsavetheplanet.pl szanuje prywatność Użytkowników korzystających z Serwisu oraz innych usług i aplikacji dostarczanych przez Administratora. Niniejsza Polityka prywatności i cookies whowillsavetheplanet.pl zwana dalej: Polityką Prywatności, pomaga zrozumieć jakie dane osobowe oraz informacje nieosobowe gromadzimy, w jakim celu to robimy oraz na jakich zasadach. Przed skorzystaniem z naszych usług zalecamy jej przeczytanie.
Informujemy, że działamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej: RODO.
1. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Administratorami Państwa danych osobowych jest Dominika Lenkowska-Piechocka, NIP: 7393273832, ul. Wydmowa 4, 05-092 Łomianki. Celem zbierania danych jest realizacja Usług świadczonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Usług. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Usług, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Państwa dane mogą być profilowane i przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom trzecim w celu prawidłowej realizacji Usług świadczonych przez Administratora. Państwa dane osobowe mogą być w szczególności udostępnione innym podmiotom świadczącym dla Administratora usługi rachunkowości i usługi informatyczne. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
2. CEL PRZYJĘCIA POLITYKI PRYWATNOŚCI
Celem przygotowania niniejszej Polityki Prywatności jest podkreślenie szczególnego znaczenia, jakie przypisujemy problematyce ochrony prywatności Użytkowników. Pragniemy także udzielić Użytkownikom informacji w przedmiocie wykorzystywania plików cookies, wymaganej przez przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1907 ze zm.).
Informujemy, że w Serwisie mogą znajdować się odesłania – linki umożliwiające w przypadku ich kliknięcia dotarcie do innych stron internetowych zarządzanych przez innych administratorów. Administrator niniejszego Serwisu nie ma wpływu na prowadzoną przez tych administratorów politykę prywatności, ani politykę wykorzystywania plików cookies i nie ponosi za nie odpowiedzialności. Dlatego też apelujemy o zapoznanie się przez Użytkownika z polityką prywatności tych serwisów i wykorzystywania plików cookies.
3. PRZETWARZANIE DANYCH
Zapewniamy, że Państwa dane będą przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty. Dane będą przez nas przetwarzane tylko wówczas, jeżeli zostanie spełniona przynajmniej jedna z poniższych przesłanek:
- osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (art.6 ust. 1 lit. d RODO);
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. DANE I ŹRÓDŁA DANYCH
Administrator ogranicza zbieranie i wykorzystywanie informacji o Użytkownikach do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia na ich rzecz Usług na pożądanym poziomie. W szczególności zbierając dane osobowe wyróżniamy te spośród nich, których podanie jest rzeczywiście niezbędne do świadczenia Usługi drogą elektroniczną. Podanie innych danych osobowych (tj. danych, które nie są niezbędne do realizacji usługi drogą elektroniczną) nie jest obligatoryjne, leży w sferze uznania osoby, której dane te dotyczą, a ich przetwarzanie przez Administratora zależy od wyrażenia przez nią zgody.
Zbieramy szereg informacji, które dzielą się na kilka kategorii:
- informacje przekazane nam przez naszych Użytkowników,
- dane w czasie rzeczywistym z Serwisu na temat zachowania Użytkowników;
- dane pochodzące bezpośrednio z Facebooka od Użytkowników korzystających z Usług.
- dane pochodzące bezpośrednio z Instagram od Użytkowników korzystających z Usług.
Zbieramy informacje, które nam przekazujesz, na przykład korzystając z naszych Usług i kontaktując się z nami. Obejmują one twoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, preferowany język, lokalizację i strefę czasową, login i hasło do Serwisów, które obejmują nasze Usługi.
Gromadzimy również informacje na temat Twojego zachowania, na przykład, jeśli pominiesz określony temat lub informacje, jeśli wybierzesz czytanie określonego tematu lub informacji, sposób interakcji z Serwisem, lokalizacją, adresem e-mail.
Aby ulepszyć usługi Administratora możemy korzystać z narzędzi od zewnętrznych dostawców usług, takich jak Dashbot, Jarvee, Chatfuell, SerwerSMS, Zapier i Janis, do zbierania i wykorzystywania informacji oraz sposobu angażowania się w Serwis.
Możemy wyświetlać reklamy w ramach usług i korzystać z technologii stron trzecich w celu gromadzenia informacji w usługach. Reklamy mogą opierać się na Twoim profilu Użytkownika w celu zapewnienia spersonalizowanych reklam, a reklama w serwisie może pochodzić z partnerskich sieci reklamowych.
5. WYKORZYSTYWANIE DANYCH
Dane osobowe mogą być używane w następujący sposób i tylko na następujące sposoby:
- zapewnienie, utrzymanie i rozwój Usług;
- dostosowywanie doświadczeń Użytkowników;
- kontaktowanie się z Użytkownikami zgodnie z ich preferencjami komunikacyjnymi;
- przesyłanie Użytkownikom informacji marketingowych zgodnie z ich preferencjami komunikacyjnymi;
- prowadzenie badań i tworzenie raportów wewnętrznych w celu usprawnienia obsługi.
6. KIEDY UJAWNIAMY DANE
Zapewniamy, że wszelkie dane osobowe Użytkowników, służą głównie do realizacji zobowiązań Administratora wobec nich. Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim, chyba że zgodę na to wyrazili Użytkownicy, których one dotyczą, jest to niezbędne do świadczenia danych usług lub jeżeli obowiązek przekazania tych danych wynika (będzie wynikać) z przepisów prawnych.
Przypominamy również, że Administrator może umownie powierzać przetwarzanie zebranych danych innym podmiotom, w celu prawidłowej realizacji poszczególnych Usług.
Administrator nie ujawni przechowywanych danych osobowych Użytkowników osobom trzecim w celach marketingu bezpośredniego, badań rynkowych, sondaży czy publicznych rejestrów bez ich zgody (z wyjątkiem jako część określonego programu lub funkcji, dla których Użytkownik będzie mieć możliwość wyboru lub rezygnacji).
Administrator może korzystać z zewnętrznych dostawców usług, w celu dostarczenia rozwiązań technicznych lub usług przetwarzania przetworzonych informacji i uzyskiwania dostępu do przechowywanych informacji za pomocą interfejsu technicznego i udostępniania danych osobowych usługodawcom zewnętrznym oraz takich jak dostawcy usług poczty elektronicznej, procesory kart kredytowych, analizatory informacji i dostawcy business intelligence. Administrator ma prawo udostępniać dane osobowe, jeśli jest to konieczne, aby wspomniani dostawcy usług mogli świadczyć usługi na jego rzecz. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania tych osób trzecich. Administrator może udostępniać dane osobowe w związku z fuzją, sprzedażą aktywów lub finansowaniem lub przejęciem całości lub części jego działalności.
7. ZABEZPIECZANIE DANYCH
Rejestr będzie przechowywany na serwerach zewnętrznych dostawców usług z odpowiednimi zabezpieczeniami, takimi jak ochrona hasłem, przyznając dostęp do przechowywanych informacji tylko Administratorowi, osobom pracującym dla Administratora lub jego partnerom, którzy są wyraźnie upoważnieni przez niego. Rejestr jest chroniony odpowiednimi standardami przemysłowymi, technicznymi i organizacyjnymi.
Chociaż podejmujemy działania w dobrej wierze, aby przechowywać informacje zgromadzone w serwisach w bezpiecznym środowisku operacyjnym, które nie jest dostępne publicznie, nie możemy zagwarantować całkowitego bezpieczeństwa tych informacji podczas ich przesyłania lub przechowywania w naszych systemach.
Administrator opublikuje ogłoszenie w Serwisie Administratora lub za pośrednictwem innych Usług w przypadku istotnego naruszenia bezpieczeństwa, które zagraża Twojej prywatności lub danym osobistym. Administrator może również tymczasowo wyłączyć usługę ochrony danych osobowych.
8. CO TO JEST PLIK COOKIE?
Cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych. Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej.
9. W JAKICH CELACH ADMINISTRATOR WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE?
Wśród plików cookies wyróżnić możne te, które są niezbędne do świadczenia Usług. Należące do tej kategorii pliki cookies wykorzystywane są, aby zapewnić:
- zapisanie stanu sesji użytkownika,
- utrzymanie sesji użytkownika.
Kolejna kategoria plików cookies, to pliki, które wprawdzie nie są niezbędne do korzystania z Serwisów, ale ułatwiają korzystanie z nich. Wykorzystuje się je, aby umożliwić:
- zapamiętanie wyboru użytkownika w kwestii zaprzestania wyświetlania wybranego komunikatu lub wyświetlenia go określoną liczbę razy,
- przywrócenie sesji użytkownika,
- sprawdzenie czy zapis do plików cookies funkcjonuje prawidłowo.
Administrator korzysta też z usług podmiotów trzecich. Wśród podmiotów tych w dacie sporządzenia niniejszego dokumentu zaliczamy:
- Facebook (więcej informacji na stronie: facebook.com),
- Instagram (więcej informacji na stronie: instagram.com),
- LinkedIn (więcej informacji na stronie: linkedin.com),
- Messenger,
- Google Analytics.
10. CZY MUSZĘ KORZYSTAĆ Z PLIKÓW COOKIE?
Zasadniczo przeglądarki w ustawieniach domyślnych mają zaznaczoną opcję umożliwiającą zapisywanie plików cookies. Jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na zapisywanie tych plików na urządzeniu końcowym, Użytkownik powinien zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, z której korzysta.
Uniemożliwienie zapisywania plików cookies może polegać na:
- nie zapisywaniu plików cookies na urządzeniu końcowym,
- każdorazowym informowaniu użytkownika o zapisaniu danego pliku cookie na urządzeniu,
- usuwaniu plików po skorzystaniu z Serwisu.
Aby skorzystać z odpowiedniej dla Użytkownika opcji, należy zapoznać się z informacjami o zarządzaniu plikami cookies, które znajdują się najczęściej w „Ustawieniach” przeglądarki lub w zakładce „Pomoc”.
Administrator informuje, że w przypadku, w którym pliki są konieczne do działania Serwisu ograniczenie ich wykorzystywania może utrudnić korzystania z Serwisu.
Ustawienia przeglądarki urządzenia Użytkownika pozwalające na zapisywanie plików cookies oraz wyrażenie zgody poprzez kliknięcie opcji „ok” w oknie pojawiającym się po wejściu do Serwisu z informacją: „Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie” – oznacza, że Użytkownik wyraża zgodę, aby pliki te zapisywane były na urządzeniu końcowym.
11. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Administrator może zaktualizować niniejszą Politykę prywatności i cookies w razie potrzeby i według wyłącznego uznania Administratora. Wszystkie zmiany zostaną udostępnione w Serwisie, dlatego Administrator zachęca Użytkowników do częstego sprawdzania tej strony pod kątem jakichkolwiek zmian w niniejszej Polityce prywatności i cookies. Zmiany dotyczące praw Użytkownika nigdy nie będą dokonywane bez uprzedniej prośby o zgodę.
12. KONTAKT
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące Polityki prywatności i cookies należy przesyłać na adres korespondencyjny e-mail: dominika@whowillsavetheplanet.pl
Strony zobowiązują się rozstrzygnąć ewentualne spory, które mogą zrodzić się przy wykonywaniu Umowy w drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia Strony zobowiązują się poddać spór pod rozstrzygnięcia sądu powszechnego właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności przez Administratora.
Powered by © 2020 OMNIBOOST LTD | www.omniboost.pl